Vandaag besteld, vandaag verzonden

Gemiddelde beoordeling van 8,9

Niet goed, geld terug

Klantenservice nu beschikbaar

Retourneren & Garantie

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Mits onbeschadigd en in de originele verpakking (product niet voorzien van stickers). U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u naar ons magazijn zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retouren@revahulp.nl. Wij zullen u het juiste adres en retournummer van het magazijn waar u de producten naar retour kunt zenden doorgeven. Retour gestuurde goederen zonder retournummer of verzonden naar een verkeerd retour adres worden niet geaccepteerd. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. Producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals anti decubitus, toilet, douche, bad artikelen en aangepaste kleding (indien gebruikt).

Beschadigde levering

Beschadigd ontvangen producten (transportschade) dienen direct, in ieder geval binnen 2 werkdagen, gemeld te worden aan de klantenservice. De melding dient ondersteund te zijn met foto’s. Wij zullen dan direct zorgen voor omwisseling door een nieuw exemplaar. Later gemelde beschadigde ontvangen producten worden beoordeeld als defecte producten vallend onder garantie en worden gerepareerd, dan wel vervangen. Dit mede afhankelijk van de ingebruikname- of in bezit duur.

Snel en eenvoudig retourneren doet u zo:

– Controleer of uw retourzending voldoet aan onze eisen
– Gebruik het juiste retouradres en of toegestuurde gegevens
– Leg het artikelen in de originele verpakking en verpak het artikel in een stevige doos
– Het retouradres vind u in de retourmail die u van ons heeft gekregen
– Geef uw zending voldoende gefrankeerd af bij bijvoorbeeld PostNL of DPD
– Bewaar uw verzendbewijs goed
– Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen ontvangt u van ons een e-mail.

   

Garantie

a. De garantietermijn gaat in op de dag van aankoop van het product en bedraagt 1 jaar. Bewaar uw aankoopbewijs goed. Een garantie reparatie kan namelijk niet worden uitgevoerd als het originele aankoopbewijs niet aanwezig is.
b. Als uw apparaat onder onze garantievoorwaarden valt, bepalen wij of uw apparaat wordt gerepareerd of vervangen.
c. Verbruiksartikelen (componenten waarvan kan worden verwacht dat zij gedurende de levensduur van het product moeten worden vervangen) vallen niet onder de garantie. daarbij moet u denken aan accu’s, kabeltjes, frontjes, stekkertjes, knoppen en andere dergelijke accessoires.
d. Mocht uw product defect zijn dan willen wij uiteraard zorgen dat u zo snel mogelijk weer een werkend product heeft. Binnen de termijn van 1 maanden na levering sturen wij u op voorhand een nieuw product toe waarna u het defecte product retour kunt sturen naar ons.
e. Er zal aan de hand van uw aankoopbewijs bepaald worden of het garantie of reparatie betreft. In geval van garantie wordt er binnen een dag een nieuw product naar u verzonden. In geval van reparatie ontvangt u een factuur per e-mail.
f. Indien u vermoedt dat uw product defect is stuurt u een e-mail naar support@revahulp.nl met de volgende gegevens; Naam Straat + huisnummer Postcode + plaats Telefoonnummer E-mailadres Type product(en) Serienummer(s) product(en) Aankoopbewijs, order of factuurnummer en een Klachtomschrijving, wij nemen contact met u op.

Heeft u nog vragen?

Stel uw vraag bij voorkeur via E-mail. Wij geven deze aan de juiste persoon door waardoor u ten aller tijden een juist antwoord ontvangt. Voor vragen waar u direct een antwoord nodig heeft neemt u contact op met onze klantenservice.

Heeft u nog vragen? Bel: (040) 226 1371

Onze klantenservice is iedere dag van 10:00 - 17:00 uur beschikbaar.