Vandaag besteld, vandaag verzonden

Gemiddelde beoordeling van 8,9

Niet goed, geld terug

Klantenservice nu niet beschikbaar

FAQ

Wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij streven er naar om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen via de mail of telefoon.

Veel gestelde vragen

Wij proberen ten alle tijden met u mee te denken, zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.

  • Ik wil mijn product retourneren, hoe kan ik dit doen?
  • Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
  • Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Retourneren en ruilen

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Mits onbeschadigd en in de originele verpakking (product niet voorzien van stickers). U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retouren@revahulp.nl. Wij zullen u het juiste adres en retournummer van het magazijn waar u de producten naar retour kunt zenden doorgeven. Retour goederen zonder retournummer worden niet geaccepteerd. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Zie voor de complete uitleg de pagina retouren.

Garantie en reparatie

De garantietermijn gaat in op de dag van aankoop van het product en bedraagt 1 jaar. Bewaar uw aankoopbewijs goed. Een garantie reparatie kan namelijk niet worden uitgevoerd als het originele aankoopbewijs niet aanwezig is. Als uw apparaat onder onze garantievoorwaarden valt, bepalen wij of uw apparaat wordt gerepareerd of vervangen. Verbruiksartikelen (componenten waarvan kan worden verwacht dat zij gedurende de levensduur van het product moeten worden vervangen) vallen niet onder de garantie. daarbij moet u denken aan accu’s, kabeltjes, frontjes, stekkertjes, knoppen en andere dergelijke accessoires. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via support@revahulp.nl.

Betalen

Veilig en vertrouwd betalen, Al onze betalingen lopen via Sisow Payment Innovations, AfterPay en Pay pal. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. WIJ BEREKENEN GEEN EXTRA KOSTEN VOOR EEN iDEAL BETALING, PAYPAL OF AFTERPAY BETALING.

Bezorgen

Wanneer u iets bij ons bestelt verzenden wij uw pakket vanuit een van onze magazijn in binnen of buitenland. Uw bestelling worden door verschillende pakketdiensten bij ons opgehaald, zij sorteren uw pakket en verzorgen de verdere distributie. Is de bestelling verzonden ontvangt u een E-mail bericht met de opgegeven verwachte leverdatum van pakketdienst. Standaard levertijd is 1 a 2 werkdagen.

Bestellen

Een bestelling bij ons plaatsen, da's zo geregeld. U kunt kiezen om online te bestellen en online te betalen, of om een product telefonisch te bestellen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Klantenservice

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via support@revahulp.nl of telefoon 0402261371

Heeft u nog vragen?

Stel uw vraag bij voorkeur via E-mail. Wij geven deze aan de juiste persoon door waardoor u ten aller tijden een juist antwoord ontvangt. Voor vragen waar u direct een antwoord nodig heeft neemt u contact op met onze klantenservice.

Heeft u nog vragen? Bel: (040) 226 1371

Onze klantenservice is iedere dag van 10:00 - 17:00 uur beschikbaar.